3 svar:

Vad är en 'kick-off' för något?
Det är när alla 1, 2 och 3 på skolan hyr en nattklubb och 'firar' med varandra, en inspark för skolan. Svårt att förklara men fy fan vad kul det var! Längtar tills nästa torsdag då det är Sams kick-off!!!!
 
Lägg upp vad du hade på dig på kick-offen!
Med tanke på att jag gjorde mig i ordning hos Sofia och att kameran låg hemma så blev det tyvärr inga bilder, men satte iaf ihop ett litet collage. Skorna är liknande men inte just de jag hade och jackan jag bar var en leopard jacka som är lik den på bilden, dock kommer den jag bar ifrån Grace medans denna är ifrån Moschino.
 
Vem klär sig mest inspirerande i din klass? Eller asså finns det någon som klär sig fint och modeinriktat?
Alla klär sig skitsnyggt:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sams kick off är på tisdag:)

2013-09-05 @ 21:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0