Wanties right now:

 WANTIES
Svarta bootcut jeans - Hade på mig Lovisas svarta bootcut igår och jag älskar dem. Vill verkligen ha ett par egna och satt runt och kikade på internet och hittade precis dem har som hon köpte i New York, så skall beställa dem så fort som möjligt!!!
 
Svarta jeans(ginatricot) - Dessa byxor provade jag inne på Ginatricot förra veckan någong gång och de var såå snygga på att jag måste ta mig in till stan igen någon dag nu i veckan och köpa dem, sjukt snygga!
 
Fiorentini + Baker - Jag hade pengar till dessa skor, men jag valde att köpa kläder istället... FAN va onödigt, de hade precis fått in en strl. 38 på W19 samma dag jag gick in och provade dem men jag sket i det, såå onödigt. Skulle bara köpt dem, direkt. Fan!!! Köper dem till våren, punkt slut.
 
En ny väska - FIck ju sålt min MBMJ väska som nu för ett tag sedan skickades iväg, och nu är jag ute efter en ny, en svart. VIll såå gärna ha en Balenciaga, just nu är den det ända jag önskar mig i julklapp, av hela släkten typ hehe. CRAVING!! Ska. Ha. Den. någongång.... :/
 
Nya Raybans - Vill verkligen ha dessa Raybansen, tänk nu till Kanarieöarna, perfekt! Döösnygga
 
En ny plånbok - Just nu har jag mina pengar i min nyckelknippa från MBMJ eller i min sketna fula, bajsbruna plånbok. VIll såå gärna ha en ny och denna från Marc har jag kikat på såå länge, så stilren och snygg.
 
En vinterjacka - Har nu bestämt mig för att det blir en Woolrich iår, om mina päron går med på det. Vill isåfall ha en svart figursydd (blå på bilden ovan). Provade den igår och den satt som en smäck, perfekt till ett par Ugg till i vinter och en snygg, gosig sjal. Iihh
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är dom svarta bootcut jeansen ifrån??:)

2013-10-23 @ 19:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0