Two alternatives this fall

 Two alternatives
Detta är ärligt talat en outfit som jag skulle kunna gå runt i varje dag! Älskar skinnjackan på bilden, det är ju den jag har ifrån Zara och den är superduper skön och väldigt snygg och stilren enligt mig.
Svarta bootcut jeans är något jag skall ta och leta efter, vet att de är slut i ganska många butiker i stan men får hålla ögonen öppna, har redan ett par bootcuts and i love them.

Sedan, för kanske 1-2 månader sedan så var jag inne på NK och kollade efter en ny skolväska och hittade då denna ifrån Stella Mccartney och jag tycker den är gaaalet snygg, både den och Fiorentini skorna ligger högst upp på önskelistan inför julen. Sedan kan man pimpa denna outfiten hur man vill, jag hade kört på en snygg sjal eller lite fräcka accessoarer. Love autumn! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fattar inte varför alla är helt hype över fiorentini skorna helt plötsligt? :oo sååå snygga är dom inte hehe

2013-10-09 @ 17:57:34
Postat av: Anonym

Skulle inte köpa balenciaga

2013-10-09 @ 21:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0