TIPS PÅ INLÄGG

Nu när jag snart åker bort så måste jag veta vad ni vill läsa om här på bloggen, så att ni är uppdaterade dag för dag liksom. Kommer ju somsagt att ta med min dator men det är inte alltid jag vill sitta med den, men såklart någong gång då och då.
 
Men, vill ni att jag t.ex skall förbereda ett roligt videoinlägg? Massa tips? Senaste köpet/köpen? Gamla outfits? Senaste outfits? Dra igång en tävling? Ha en frågestund under tiden jag är borta? Svar på frågor - inlägg? Jaa, you name it. 
Kommentera, kommentera kommentera, varje förslag blir i sin tur ett inlägg som kommer upp nästa vecka, så kom med idéer. Blir glad utav varenda enstaka kommentar! Det är ju trotts allt ni som skall in hit och läsa var dag, inte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0