TIPS - Neutrogena face wash + moisturizer

Måste bara tipsa er om denna ansiktsvätten jag använder samt moisturizern (moisturizern är ej med på bild). 
Dem båda är ifrån märket Neutrogena som jag förövrigt tycker gör sjuukt bra ansiktstvätter samt krämer m.m. De har alltid funkat på mig. Jag använder den första 'flaskan' ni ser på bilden som är en skrubb som luktar grapefrukt, så sjukt gott. Den använder jag dock inte för ofta, utan någon gång då och då, annars är det inte så bra för huden.
 
Sedan applicerar jag alltid en moisturizer från samma märke och i samma doft efter tvätten och detta gör att jag vaknar med en len och mjuk hy dagen efter, sedan tar jag alltid på lite Basiron över så vaknar jag även med en hy utan plitor, underbart! Har användt dessa produkter sen 8:an och jag meeegatipsar er om dem!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0