TIPS - Argan Oil by PROFFS

Måste tipsa er om denna grymma hårolja som jag använder varje gång efter att jag tvättat håret. Den är grym! Mitt hår håller sig mjukt, tjockt och lent 24/7 efter att jag användt denna, eller vilken argan olja som helst egentligen. Moroccan Oil är också sjukt bra! Denna har också en otroligt god doft, älskar att applicera den i håret, den gör att jag känner mig fräsch haha och att håret känns så härligt.
 
Mina toppar är verkligen inte slitna och äckliga längre, de är mjuka och raka, just så som jag vill ha dem. Ni ser på bilden ovan att jag redana användt slut på en så häromdagen köpte jag en ny. Ni kan köpa den på b.la H&M för 49.50:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0