Svarar

Vad brukar ni ha på era bruncher?
- Det är olika. Brukar inte gå på bruncher så ofta utan det händer väl. Men det vanligaste som man bjuder på är väl färsk frukt, bakelser, baguetter/scones med pålägg, té, drickor m.m.
Hur matchar man bäst en svart pälsjacka?
- Släng på dig ett par svarta skor, en fräck sneakersko och en härlig topp med lite accessorer och en snygg skinnväska
 
Vart har Joanna köpt sin Zebra tröja?
- Den är ifrån Lindex
 
Vilken fin jacka hon till vänster har1 Du skulle inte kunna fråga henne vart den är köpt?
- Sophies jacka är ifrån märket Duvetica
Har du någon aning om Belstaff jackor säljs någonstans? För det känns som att det inte finns några allls iår, vet du om det kommer?
- Hmm ingen aning. Fiorucci lär väl ha några och kanske NK? Annars kan du ju alltid kolla runt på internet
 
Vad kostar Basironen?
- Ingen aning, tror runt en 100-lapp, men det är såå värt det
Vad hände med att du skulle få en moppe? Jag tänker är det inte väldigt onödigt att göra alla teorierna men inte köpa en moppe?
- Jag har än sålänge inte gjort moppe teoriprovet vilket inte är så konstigt till att jag inte har en moppe än. Är för lat. Men till våren skall jag köpa en samt börja övningsköra bil med pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0