Studying

Slutade skolan halv 4 idag och tog bussen direkt hem. Somnade i sängen såfort jag kom hem, skönt de då jag var heeelt slut efter skoldagen. Efter ett tag kom mamma hem så åt vi middag, kyckling, mmm. 
Sedan dess (20.00) har jag varit hos min moster som bor här bredvid och pratat med hennes man angående ett tal jag skall förbereda tills på torsdag som handlar om företagens samhällsansvar, riktigt intressant och har fått en mycket klarare bild på det hela nu vilket känns otroligt skönt!

Måste dock återgå till pluggandet nu då jag nyss kom hem, har hunnit hälla upp en kopp med te samt gjort i ordning en surdegssmörgås, såå jäkla gott haha! Så nu måste jag fortsätta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0