SÄLJER - J4

Är så himla ledsen att jag måste sälja dessa! Men jag fick dem utav några kompisar på min middag, dock hade de köpt en storlek för liten, så nu säljer jag dem då kvittot inte finns kvar och jag har alltså inte chansen att byta dem. Men dessa byxor sitter så jäklans snyggt på, jag kan bara inte knäppa dem. Såå snygga till ett par låga Uggs och en stickad tröja! (De ska sitta tight och liiite hängiga, men bara lite)
 
Märke: J4
Köpta på Fiorucci den 10 Augusti
Storlek: 25
Skick: Nyskick, aldrig använda (lappar hänger kvar)
Mitt pris: 750, dock kan priset diskuteras vid snabb affär!
 
Maila mig på [email protected] eller så nås jag på KIK: vanessawilsons eller kommentera detta inlägg, glöm ej era kontaktuppgifter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0