Samma sak, varje dag

Slutade skolan vid 3 idag, hade ekonomirpovet sista lektionen och det gick faktiskt bra. Bättre än vad jag trodde. Efter skolan åkte jag in till stan och lämnade ett par Palladium som en tjej köpt utav mig via blocket och sedan mötte jag upp Joanna, gick runt och myste och köpte med oss varsin tröja hem. 
 
Sedan åkte vi hem till henne och åt och därefter skjutsade hon mig på moppen till närmsta busshållplats då hon ändå skulle iväg till friidrotten, så därifrån åkte jag hem. Såfort jag kom hem började jag läsa ur en bok som ska vara klar imon och jag sitter nu och sammanfattar den, väldigt segt men det är sånt som behöver göras. Ska även packa inför helgen och fixa inlägg åt er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0