Så mycket att göra...

FÖRLÅT MIG! För den extreeemt dåliga uppdateringen. Men dessa dagar har jag suttit inne efter skolan, stängt av allt annat och fokuserat på mitt ekonomiprov jag har imorgon, om företagsekonomi och privatjuridik. Guud, det är så mycket. Men idag har jag pluggat hela 6 timmar!!!!!! Kan allt nu, mamma har förhört mig och imorgon innan skolan kör vi en till gång där hon testar mig. Känns grymt!
 
Slutade skolan 12.15 idag som vanligt på onsdagar, då åkte jag direkt hem och sov i en timme. Sen satte jag igång med plugget och från klockan halv 2 ända fram till kvart över 7 har jag suttit och stirrat in i mina ekonomiböcker och anteckningsblock. När jag sedan kände att jag hade gjort ett bra jobb var det dags för yoga med pappa 19.30 vilket var såå underbart, att få släppa det stela och nervösa inför provet och bara slappna av. Skall gå varje söndag morgon med honom och varje onsdag kväll. Känns underbart!
 
Nu skall jag somna framför ett avsnitt utav...... can you guess? OTH!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dg / jt

2013-10-03 @ 15:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0