On my way

Har sovmorgon till 9.30 idag som vanligt och gck precis på spårvagnen mot Joanna där hon står klar med sin moppe så skall vi åka tillsammans till Vallhalla då vi har gympa nu på morgonen! Sjölins har ingen egen gympasal så vi är alltid där, men det är jätte stort så det är skitkul! 
Sedan har vi rast fram till 12 och då åker jag och Joanna tillbaka hem till henne där vi duschar, äter och fixar oss och sen tillbaka till skolan! 

I eftermiddag slutar inte jag förrän 4 och då skall mamma och jag skicka iväg lite grejer som jag sålt på blocket och även gymma som vi ska försöka göra tre gånger i veckan nu - tillsammans! Sköönt

Kommentarer
Postat av: anna

kan du inte skriva om/lägga upp video eller nåt vad du gör på gymmet?

älskar din blogg !

2013-10-10 @ 12:58:35
URL: http://annahasselblads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0