Nu säger jag godnatt

Joanna var här fram tills klockan 8 tror jag? Haha kommer inte ihåg men då körde jag ner henne till bussen på hennes moppe och sen hem igen, skall ha den här över natten och sedan åka in till stan imorgon med den, plocka upp henne och sedan fortsätta till gympan som börjar 09.30 i Vallhalla som vanligt.

Sedan har vi ett arbete som ska vara inne klockan 12 imon som vi precis blev klara med. Jag och William satt precis uppe och skrev klart det allra sista och nu känns det såå skönt att det äntligen är klart!
Nu skall jag sooova, är fruktansvärt trött. Imorgon vill jag hinna med en redig frukost innan jag åker in mot stan!
En bild från i måndags alldeles innan matteprovet startade igång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0