Nighty

Ursäkta min dåliga bloggning, men såfort jag kommer hem på vardagarna är jag så trött att jag somnar och sedan kommer allt plugg ivägen. 
Igår slutade jag skolan halv 3 och gick då till W19 och provade mina drömskor från Fiorentini+Baker som jag antagligen ska införskaffa mig i veckan, trevligt trevligt. Hoppas bara att pengarna räcker ur min plånka;) sedan åkte jag och åt sushi till middag med mamma och pappa på Avenyn.
 
Idag slutade jag skolan 15.30, då åkte jag och pappa till Sushi Yama och åt lunch/middag och åkte sedan och hälsade på farmor, sedan körde han hem mig och så åkte han och mamma och åt middag i stan, jag var så himla trött. När jag kom hem städade jag på rummet och tog det lugnt, nu ligger jag i en nybäddad säng i ett rent och fräscht rum. Detta har jag längtat efter. Åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0