Mycket just nu...

Har en del i skolan nu vilket leder till att jag glömmer av bloggen. Skall fixa ett eller två inlägg tills imorgon och sedan blir bloggen som vanligt imorgon! Hoppas detta är okej för er men är verkligen galet trött när jag kommer hem på vardagarna från skolan och sedan stoppar plugget en från att slänga sig i sängen.
 
Idag slutade jag iallafall halv 4 och åkte då direkt hem, hungrig som bara den då jag inte hade ätit något idag. Hade glömt pengar hemma och bamba erbjöd ingen god lunch. När jag väl kom hem hämtade pappa mig ifrån bussen och vi kom hem och gjorde i ordning lite mat, sedan la jag mig i sängen med OTH på datan och somnade fram till halv 8, har precis ätit middag och skall nu plugga!
En bild på mig och JT ifrån idag <3333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du visa alla din vs body mistar/parfymer<3

2013-10-08 @ 22:03:16
Postat av: Anonym

Tänkte bara fråga lite om vinterjackor, kan du tipsa om någon varm snygg vinterjacka? Vad tycker du om Woolrich jackor? :)

2013-10-08 @ 23:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0