My day + evening

Idag slutade jag vid 3 tiden, då åkte jag in till stan där jag mötte upp mamma och Adrian, så köpte vi varsin dricka och åkte hem, fast först svängde vi förbi mataffären och handlade lite, sedan direkt hem där jag gjorde lite mat till mig och min bror för mamma åkte nästan direkt iväg till ett klädparty hos en kompis och innan det var Adrian hos frisören.
Sedan åkte jag in till stan med Cornelia där vi gymmade på SATS, blev faktiskt positivt överraskad utav det gymmet. Perfekt lokalisering, grymt trevlig personal och ett härligt ställe att släppa all sin energi på, har fått en gratisvecka där nu så skall träna varje dag där fram tills jag åker, idag körde jag 15 min på bandet (sprang) och sedan styrka i 30 min då jag bara gjorde lår och rumpövningar. Har lagt upp ett schema för alla dagar nu fram tills måndag, känns oerhört skönt!
När jag kom hem vid halv 9 tiden(?) så stod detta på bordet till mig. Snälla mamma hade gjort min favoriträtt. Asiatisk kryddad lax med mammas sweetchili sås samt en tomatsallad gjord på tomater, balsamico vinäger och väärldens godaste olivolja, perfekt mat efter en timme på gymmet. Nu skall jag läsa igenom mitt tal, städa rummet, skriva upp det jag behöver köpa inför resan och ta en dusch. Imorgon skall jag upp 05.30 för att vara på gymmet lite efter 6, så att jag hinner träna innan skolan om jag orkar. Annars tar jag det när jag slutat halv 1.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Älskar att du har börjat uppdatera bra igen!! Snälla sluta inte med det, för du är så braa

2013-10-26 @ 10:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0