| LOS CANARIOS | V.44 |

Om 5 dagar sitter jag på planet påväg till Kanarieöarna tillsammans med min familj för att vara borta i en vecka. Så jag är alltså ledig två dagar från skolan veckan därpå.
 
Ni förstår nog inte hur mycket jag längtar. Sist jag var på en solsemester var förra sommarlovet då vi spenderade två och en halv vecka i mitt älskade Marbella! Men nu till höst, är det tredje gången vi besöker Fuerte Ventura på Kanarieöarna. Har tidigare åkt på påskloven, två år i rad men körde nu på hösten och vi är lika nöjda varje gång då de erbjuder grym All Inclusive, nära från hotellet till stranden samt in till stan m.m. Längtar så mycket att jag snart spricker!

Har lagt upp ett träningsschema nu innan jag åker, skall göra massa saker varje dag och träna på min träningsverk haha, men det är så värt det. Jag kommer att ta med min dator så att jag någon gång ibland kan uppdatera er, annars skall jag förbereda ett gäng tidsinställda inlägg åt er, för jag vill helst ha en internetfri vecka, dock lär det inte gå med alla instagram bilder jag lär posta hehe. Systemkameran hänger också med, shit vad jag är taggad!!!!!

Hotellet vi skall bo på heter ''SBH Costa Calma Palace'' och det är första gången för oss på just det hotellet. Men som ni ser på bilderna så ligger det PÅ stranden, så vi har 0 meter att gå till stranden varje dag, how good? Sen är det 300 m in till själva stan så lite mysiga kvällspromenader fram och tillbaka lär inte vara så fel. Ska även gymma varje morgon på hotellets gym och någon gång försöka gå ut och springa en tidig morgon innan ett dopp i poolen/havet väntar. Iiih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0