Knitted turtleneck

Något jag verkligen fallit för är turtleneck tröjor, alltså stora polotröjor. Det var verkligen inte min smak för något/några år sedan men nu är allt jag har att säga WOW. De är så sjukt snygga och även bekväma, och de funkar liksom till allt - bootcut jeans som slimade, till tighta kjolar eller över en klänning. Jaa, you name it.
 
Köpte iallafall med mig hem en i torsdags ifrån Ginatricot, detta blir lätt inte min första, det skall krylla av dem i min garderob nu i höst/vinter, så himla käckt plagg. Bara att slänga på sig med ett par jeans eller någon annan nedre underdel samt lite accessoarer här och var, and voila, your outfit is done!
 
Min kommer iallafall från Ginatricot och kostade 199:-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0