In school

Veckorna går verkligen så himla fort, jag menar, det är redan onsdag. Imorgon är det torsdag och sedan fredag! Åh, ser fram emot helgen jättemycket. Vill hitta på något kul!
Sitter just nu i skolan och har case, så sitter just nu i datasalen med William, Zid och Lucas och jobbar. Idag slutar jag 12.25 och då tänkte jag sitta kvar i skolan en stund, köpa en kopp te i caféet och plugga lite på arbetet som skall vara klart imorgon, dock är vi helt klara vilket är grymt skönt men jag skulle vilja finslipa det lite. 
 
Är hur hungrig som helst nu så skall ta och springa upp till caféet, hoppas ni får en bra onsdag!
En bild från tredje veckan i skolan, precis när den börjat. Jag och Hampus på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0