@ Home

Ligger just nu i min säng och gör absolut ingenting. Har precis tagit upp en kopp te till rummet och tänkte faktiskt börja göra mig i ordning för läggdags alldeles strax, dvs, ta bort sminket, städa på rummet, byta om och gosa ner mig i sängen med några avsnitt av One Tree Hill. 
 
Idag efter skolan mötte jag upp mamma i stan, vi spanade in lite nya höstkläder som vi skall köpa imorgon, fick dock med mig en tröja hem idag ändå samt ett puder, sedan tog vi oss en mysig höstfika på Condeco då vi beställde in en Branmuffin och en brownie, så mysigt i detta ruggiga väder. Där satt vi i lite mindre än en timma och bara pratade, hur skönt som helst!
En ganska så omysig bild på våran fika haha, brownien kom inte med och såhär äckligt såg det inte ut att vara, lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0