Fuerte Ventura

Nu äntligen är vi här!!!! Sitter just nu i lobbyn med internet men kan tyvärr inte dela det till min dator så fram tills imorgon på kvällen så kommer jag bara att 'live blogga' med mobilinlägg, jaja. Bättre än inget? 

Hur är det med er då? Här är det helt amazing! Vi kom fram halv 2 svensk tid idag som här är halv 1 och kom inte från hotellet förrän vid halv 4 då vi badade i havet och sedan ett sista dopp i poolen! Hotellet vi bor på är helt sjukt fint, så stort och fint! Snart är det dags för middag så skall upp till rummet och fixa mig nu! Imorgon väntar en hel dag på stranden! 
Tagit jätte mycket bilder med pappas mobil idag från stranden men kunde inte skicka över dem nu så dessa är de ända jag kan bjuda på ifrån min telefon, imon hänger kameran med och för hoppningsvis vill då datan sammarbeta med mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0