Before the snow comes.

Detta är en perfekt höstoutfit för mig, helt klart.
 
Skinnbyxor/vaxade byxor är något som är sjukt snyggt till de ruggiga dagarna nu i höst. De är så mycket mer än bara ett par svarta byxor, de visar så mycket mer. Har själv ett par skinnbyxor från JoLou och ett par vaxade ifrån Zara, my favourites.
 
Stora pösiga t-shirtar är något jag börjat falla för allt mer och mer. Tycker de är skitsnyggt att slänga på sig, lite så som ni ser på bilden. Detta tillsammans med ett par fräcka boots, perfekt skoloutfit nu i höst. Denna t-shirten är ifrån Mango och tänkte åka in imorgon efter skolan och kika lite närmre på den, om den nu finns i butik. Supersnygg och användbar!
 
Skinnjacka. Att ha en skinnjacka är nog höstens måsten, men det kan ni nog inte ha missat. Jag tycker det är skitsnyggt och användbart nu i höst och jag är mer än nöjd med min ifrån Zara. Käckaste jackorna nu i höst, och är det kallt under dagen? Ja men varför slänger du då inte på en stor pälsväst över jackan och en snygg sjal?
 
Accessoarer gör verkligen såå mycket. Varesig det är en mössa, en sjal/halsdduk eller lite färg på naglarna. Eller varför inte smycken? Jag skall ha hundratals med smycken nu i höst/vinter för att pimpa upp de tråkiga dagarna såhär årstid. Sjalar/halsddukar och mössor dock är aldrig fel, funkar till allt. Mmmmm
 
Boots är också ett måste nu.. Matcha denna outfit på bilden nedan med ett par boots. Just dem ni ser på bilden kommer från märket ASH och just dem har jag, älskar dem. Helt perfekta. Skall använda dem mycket nu, de har faktiskt fått stå i garderoben en del sen jag köpte dem i våras, men de är perfekta nu dessa höstdagar, pimpar upp allt. Och snygga är dem. Tycker förövrigt att ASH gör skitsnygga skor.
 
The perfect bag, Balenciaga. What more can i add? Min drömväska och gör livet så mycket mer värt att leva. Hahah..... men denna väskan gör helt klart att man drar åt sig blicken mot dem som går med den på stan. Det går ju inte att INTE kolla, denna är perfekt. Helt perfekt. I want you soo bad.
Methisfall
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0