5st JAG

Jag älskar att resa och har turen med mig att ha växt upp i en 'resegalen' familj utan att det ska låta fel haha. Sedan jag var nyfödd har vi sett och upptäckt flera olika platser men där jag varit mest (typ 50 gånger) är Marbella, my favourite!
 
Tycker det känns jättebra att komma till skolan varje dag och att liksom vara där. Jag har nästan aldrig söndagsångest längre eller ångest över huvudtaget av att behöva gå till skolan
 
Jag är BEROENDE av isbergssallad, såå jäkla gott!
 
Jag älskar att ta outfit bilder och fina shopping bilder, tycker sånt är skitkul
 
När jag blir äldre vill jag jobba med något inom mode - ha ett eget märke (bo i NY och LA) och bara leva livet, köpa nya väskor hela tiden och nya skor, ta streetstyle bilder osv hihi. Sedan vid sidan om vill jag fota, funderat länge på att bli fotograf, nog fått det av pappa (han är ej fotograf men en grym!!! fotare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0