17/10

Underbart att det redan imorgon är helg, tycker verkligen att veckorna nu för tiden går såå snabbt, underbart!
Idag slutade vi iallafall klockan 4 och då gick jag och Joanna hem till henne och åt lite mellis och slappade, sen körde hon mig med moppen till bussen när hon ändå skulle till sin träning.
 
Kom hem runt 6 och då bytte jag direkt om till mjukis och la mig i sängen, sen gjorde jag i ordning lite snabb och enkel middag då mamma, pappa och Adrian åkte till stan för middag men jag var för trött, slängde ihop en ruccolasallad med rökt lax och feta ost samt balsamicovinäger i daddel smak (favoriten här hemma) och lite olivolja, mummmsss.
Nu har jag precis klippt och målat både tånaglarna och fingernaglarna, funderar dock på att sätta på lösnaglar och lägga på ett beiget nagellack samt lack på dem, nå väl, får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0