Tuesday

Hej på er. Nu ligger jag i sängen och har precis ätit middag, godaaaste verkligen - mammas sweetchili marinerade lax med fetaost och ruccola sallad, alltså det där satt så bra va, guud. Mormor var även här och åt med då pappa är på någon kvällsgrej på Ted Bernhardtz, myysigt!
 
Idag slutade jag skolan 15.30 och mötte direkt upp mamma i stan för att prova en vinterjacka till mig, har bestämt mig för en Parajumpers Long Bear men pappa gillar inte den idéen.. provade den iallafall och den var helt perfekt, ååh. Sen köpte vi lite chanukka klappar (judisk julafton som börjar imorgon då man får ett litet paket varje dag i 8 dagar, sedan ett stort på själva 'slutdagen' för Chanukka), så köpte med oss lite tröjor, underklädesplagg osv från stan som jag, pappa, mamma och min bror skall få öppna varje dag, ett varje dag då.
Sedan visade jag henne vad jag önskade mig i julklapp inne på NK hehe.. Kan någon gissa vad? Hoppasss!!!
Träffade även på världens bästa Ingrid och Viveka påvägen hem, blev en lång pratstund där heheh...
Godaste och mysigaste fikan med mammi förut i vinterkylan, bästa jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0