Saturday morning

Godmorgon på er, ligger just nu i sängen med Lovisa och har nyss ätit brunch tillsammans. Imorse fick vi verkligen sova ut vilket var dröööm, sov till 12. 
 
Igår var jag först hemma hos mina släktingar och firade judisk julafton med hela tjocka släkten, dock får inte vi stora barn presenter utan det var bara de små, får ju mina på julafton hehe :)) Vi var klara där runt 22 och då körde mamma och pappa mig till bussen så tog jag den in till stan där jag mötte upp Cornelia och Lovisa. Efter ett tag gick Cornelia och då fortsatte jag och Lovisa hem till Hovås igen där vi var hos en kompis och var inte hemma förrän halv 3. Hade iallafall en trevlig kväll vilket jag hoppas att ni också hade. 

Nu skall vi skynda oss in till stan, skall gå runt och mysa lite. Sen skall jag jobba men vill också hinna förbi det nya yoghurtstället som öppnat, verkar såå gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0