Sämre väder.....

Idag har vi en massa moln på himlen vilket gör mig på skitdåligt humör så jag gick bort till ett cafe och tog wi-fi. 
Imorgon skall det tydligen blixtra och sen skall vi få 26 grader och sol på måndag, men sen åker jag ju på tisdag... Vi har hitills haft EN solig dag, helt sjukt! Kommer komma hem likblek! 
Nu skall jag nog gå tillbaka till hotellet och lägga mig på balkongen, för kallt vid havet och måste göra det bästa utav situationen... 
En bild från första dagen här... Oxå moln...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt bikinin? Ur snygg!
Älskar din blogg, kram.

2013-11-02 @ 13:00:03
Postat av: Anonym

Dyngnicecpgo kropp😍

2013-11-02 @ 18:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0