My wishlist - Christmas 2013

 WishlistXmas
Såhär ser faktiskt årets julklapp ut för min del.
Jag önskade mig ganska så lite grejer till skillnad från förra året, detta året vill jag ha en ny väska (måste dock spara ihop lite egna pengar till Balenciagan så den får nog vänta till våren), två plagg, en resa och pengar.
 
Resa - Som jag berättade igår så åker mamma och jag till London efter nyår vilket jag verkligen ser fram emot, har aldrig varit i London vilket mamma tidigare haft så hon får visa mig runt lite hehe. Hade iallafall lite brist på idéer så tänkte att en minitrip med mamma skulle bli grymt, en julklapp för oss båda. Som ni ser nu så ser listan ganska tom ut men tänk hur mycket 'julklappar' jag kommer köpa i London, iih, dröm!!
 
Väska - Som jag tidigare berättat så vill jag såå gärna ha en Balenciaga väska och med lite egensparade pengar lär min dröm faktiskt gå i uppfyllelse, dock till våren då det tar sin lilla tid att spara ihop. Men det är just en Balenciaga jag vill ha så jag gör allt för att den ska bli min hehe..
 
Isabelle Marant pour H&M - Häromdagen när jag var inne i stan så hittade jag dessa haremsbyxorna ni ser ovan på bilden hängandes på en galje på kläder som blivit kvar sedan kollektionen släpptes för någon vecka sedan. Hittade iallafall dessa harems som ni ser ovan samt en tröja som ser ut precis som t-shirten ovan fast med långärmat då. Så igår ringde jag mamma och bad henne springa in och kolla och så nämnde jag att jag önskade mig det i julklapp och när jag sedan ringde upp henne igen lite senare lät hon så mystiskt hehe... Hoppas!!
 
Pengar - Det är ju alltid det bästa att önska sig, eller det tycker iallafall jag. Jag kommer vilja ha med mig lite egna pengar till London så det kommer jag önska mig för samt pengar för övriga saker och sparanden. Det går alltid hem och reaktionen att få det kan både vara negativ och positiv, för mig är det positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0