Kommande resor:

London: 
 Strax efter nyår åker jag iväg med mamma till London, detta önskar jag mig i julklapp då jag hade brist på idéer till önskningar haha.. Då tänkte jag att en liten tjejresa med shopping och god mat inte lät så fel. Så strax efter nyår sticker vi iväg i 4 dagar, längtar så himla mycket!

För oss står shopping, lite kultur och goood mat på schemat. Skall se till att se så mycket utav själva London och dess affärer som möjligt med tanke att det är min första gång där, men mammas tredje. Så detta ser jag verkligen fram emot! Bara mamma och jag, under vintern. Åhh!
 
Cervinia:
V.7 skall ju en del utav mina vänner åka iväg till Val D'isare vilket jag också skulle, men mamma tycker det är bättre om jag åker i 2:an och 3:an istället, så istället sticker jag och min familj iväg till Cervinia i Italien under sportlovsveckan.
Dit skall även Adrians kompisar med deras familjer samt Annas familj då Andrea följer med henne, så skall få åka skidor i Italien med två utav mina bästa kompisar. Skall umgås på kvällarna, åka skidor under dagarna tillsammans, gå på Afterski m.m. Sedan även tillbringa myycket tid med min familj! Såklart!
+
Sälen:
Förmodligen, om Beatrice med hennes familj åker till Sälen under påsklovet igen så följer jag som vanligt med, det blir isåfall mitt tredje år jag är med dem. Men det är ju såå mysigt. De bor i samma stuga varje år som deras farfar har, den är så fin och mysig.
 
Så ligger man på kvällarna och kollar serier, på dagarna släpper föräldrarna av oss i backen så åker vi dagarna långa tillsammans, lunchar i backen och går sedan på Afterskin, sedan kommer vi hem och åker då längdskidor på spåret bakom huset i någon halvtimma runt och runt. Och vissa dagar åker vi till Experium som är ett stoooort vattenpalats mitt i centrum typ med utomhus pool osv, ååh!
Detta om inte familjen planerar en solsemester som vi annars brukar åka på under påsken.
Grekland: 
 Detta fick jag helt random reda på häromdagen, hade inte hört något om det innan. I slutet av Juni början på Juli till sommaren åker jag med min familj bort till Kreta i Grekland i två och en halv vecka för sol, bad och avkoppling. Riktig sommarsemester.
Där hyr vi ett hus som även två utav våra barn familjekompisar också hyr hus vid så är vi bortresta tillsammans med dem i mer än två veckor. Med tanke på att vi hyr hus där skall förhoppningvis Joanna följa med, ser fram emot detta såååså mycket!!! 
 

Kommentarer
Postat av: vendela

åh vad roligt att ha så många resor att se fram emot!

2013-11-29 @ 19:02:16
URL: http://vendelafalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0