ISABEL MARANT POUR H&M

Detta inlägget skulle egentligen kommit upp medans jag var i Kanarieöarna men vet inte riktigt vad som hände. Iallafall så är ju inte jag ensam om att H&M idag släpper en kollektion tillsammans med Isabel Marant!!!! Har sett lite på deras nätbutik och man kan ju inget annat än att äälska det. Dock har jag gympa från halv 10 till halv 11 idag och sedan 1,5h rast tills vi börjar igen, men på den tiden hinner inte jag åka in och titta! Så skall be mamma som är ledig idag göra det. 
 
Tycker annars att det är skitkul när vissa butiker släpper kollektioner med kända designers, det är en sådan rolig grej! Mina favoriter hitills har varit Lanvin for H&M, Missoni By Lindex och nu Isabel Marant pour H&M.
 
Några favvisar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0