I skolan

Sådär ja, nu är jag tillbaka på riktigt! Har haft en del i skolan som jag behövt ta tag i och nu äntligen är det gjort. Så nu kör vi. Det har slängts in en del kommentarer att ni velat ha tillbaka bloggandet osv och då kände jag verkligen inte för det, men när jag såg att ni tog er tid till att kommentera och att ni fortfarande var kvar så kände jag att det inte var någon idée att sluta med bloggen.
 
Har dock endast förberett ett inlägg tills idag, har med datan till skolan så får se hur mycket mer uppdatering det blir härifrån fram tills jag kommer hem, annars hörs vi såfort jag är hemma. Ha en bra måndag!
Haha en bild från i fredags....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände ned Bianca Donatella i helgen?

2013-11-11 @ 09:11:35
Postat av: Anonym

Jaaa, vad kul! tror många har längtat efter att du ska upptadera:)))

2013-11-11 @ 13:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0