Godmorgon - 10.13

Godmorgon på er. Sitter just nu i skolan och lyssnar på min lärare som pratar lite om ett prov vi skall ha på fredag. Slutar om en timme och då skall jag ha en liten engelska redovsning inför en grupp där vi ska förklara och beskriva en bild vi fått och argumentera kring den, blev precis klar så detta känns jättebra!

Idag slutar jag skolan 12.15 som vanligt på onsdagar och då skall jag möta upp min bror i stan för en lunch och sen skall jag fixa nytt gymkort och kolla julklappar till alla familjemedlemmar, sedan måste jag hem och plugga en stund och senare ikväll skall jag vara med lite kompisar då vi har studiedag imorgon!
Jag, Amanda, Sophie och Emma i skolan just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0