Fur jacket

I torsdags var jag på stan tillsammans med mamma efter skolan. Väl där tog vi en mysig fika och gick runt och tittade i affärer, dock var ju vädret hemsk - det regnade konstant så vi blev mer sugna på att åka hem än att gå runt i stan. 
 
Men väl där fick jag iallafall med mig denna jackan b.la. Sen jag sålde min gamla pälsjacka har jag velat ha en ny jättelänge men har liksom inte direkt velat lägga några tusenlappar på en pälsjacka då jag anser att de pengarna bör läggas på annat. Så när vi gick in på H&M för att köpa en tröja så hittade jag denna hängandes längst fram i butiken och visste att det var den jag skulle ha, haha. Exakt den färg/modell jag letat efter, och priset kan man ju prata om...

För 299 blev den min, heelt stört billigt!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är byxorna ifrån?

2013-11-11 @ 18:24:45
Postat av: Anonym

Vf bloggar du inte längre

2013-11-13 @ 17:13:42
Postat av: Mathilda

Fin du är Vanessa!!

2013-11-13 @ 17:18:39
URL: http://nattstad.se/mathildamoberg
Postat av: Linnea

Kan du inte börja blogga som vanligt igen??

2013-11-13 @ 20:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0