FREDAG

Nu äntligen är sista inlämningen för denna veckan inskickad, känns såå skönt. Har suttit sedan 09.00 och skrivit klart den tillsammans med Sophie och Daniel men nu äntligen!! Känns verkligen jättebra så nu kan jag ha det kul i helgen utan någon som helst ångest för att något gått dåligt eller ett gäng läxor som skall vara gjorda till nästa vecka.
 
Idag slutar jag 12.25 som jag alltid gör på fredagar, underbart att sluta så tidigt. Så då skall jag hem, ta det lite lugnt och sedan göra mig i ordning för en tjejmiddag ikväll med mina vänner, skall bli så mysigt då det var ett tag sedan. Sen ser vi vart kvällen tar oss! Hoppas ni får en fin fredag så hörs vi mer framåt kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0