Dagens....

Dagens humör: Glaaaad

Dagens mående: Trött och seg

Dagens borde: Tidsinställda till bloggen efter en dålig uppdatering här men orkar inte..

Dagens frisyr: Utsläppt

Dagens smink: Puder, mascara och läppsyl xD

Dagens klädsel: Jeans och en blus 

Dagens planer: Jobba på en bazar sedan träffa kompisar ikväll

Dagens materiella vill ha: En ny telefon, min är den seeegaste

Dagens fundering: ...

Dagens tråkigaste: Att jag är stressad som bara den, det gör att dagen lär bli tråkig..

Dagens längtan: London!!!

Dagens superlängtan: Grekland i sommar!!!

Hittade denna på Julias blogg och det blev nästan samma svar haha lol, hoppas det var okej att jag lånade den


Kommentarer
Postat av: Sabrina

Hej, jag behöver hjälp med en grej.. En typisk tjej kris här! Det är så att jag ska köpa mina första primeboots, tagga! Men jag vet inte inte om jag ska köpa dem mellanhöga eller de låga? Jag är säker på att jag vill ha brun färg för det passar mig bäst! Mitt själv problem är att jag redan har ett par mellanhöga Johnny Bulls i brun färg, så jag känner att köpa mellanhöga Primeboots känns lite onödigt..? Jag har varit inne på att köpa de låga bruna eftersom att jag inte har ett par låga boots och det är så jäkla snyggt med låga eftersom att "typ" alla har de mellanhöga, men om man tänker pris messigt och användbart så är nog de mellanhöga mer värt! Eller?

2013-12-01 @ 08:00:50
URL: http://www.nattstad.se/Annesabbes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0