13.36

Saknar Kanarieöarna såå himla mycket!!
 
Hej på er, hoppas ni hade en bra fredagskväll igår! Själv var min ganska så oklar. Var hos Elise i Billdal, väl där var alla mina kompisar så det var sjukt kul, men sedan var alla tvungna att gå runt 11 (!!!) och polisen kom för att det blev ganska rörigt, så jag kunde lika gärna ha stannat hemma.. Jaja, kom hem vid 12 och sedan kom Bea efter en stund så sov hon här.
 
Nu har jag varit vaken sen 11 och har även hunnit äta frukost. Skall packa en väska nu med sovaöver saker samt kläder och accessoarer för ikväll så skall jag om ca. 40 min åka in till stan där jag skall möta upp Cornelia och Joanna. Ska köpa present och fixa lite annat inför kvällen, skall nämnligen på middag ikväll till en kompis där hon lagt upp ett tema - Prinsessor! Vi hörs under dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0