What to buy in London - Victoria's Secret

WhattobuyVS
Butiken jag kommer att spendera mest pengar i när jag är i London är Victoria's Secret. Det är liksom hela grejen med resan för mig och mamma haha. Dock får man ju se vad det är man hittar när man väl är där, allt detta finns säkert inte inne i butik när jag väl är där men då får man säkert plats i väskan för en massa annat!
 
Sport bh - Något jag verkligen behöver fylla på träningslådan här hemma med är med sport bh:s. Har endast 2 stycken jag pendlar mellan så det är verkligen något jag behöver. Skall se vad VS har att erbjuda men vad jag hört och sett så skall de vara jättebra samt snygga!
 
Underkläder - Jag är ganska trött på att alltid hitta samla gamla tråkiga underkläder här hemma haha, Victoria's Secret är ju från början kända för deras sjuka sortiment utav underkläder så där skall jag verkligen se om jag hittar något, vill köpa med mig massor utav trosor därifrån samt någon enstaka bh. Always necessary.
 
'Yoga setet' - Sååå länge som jag velat ha Victorias Secret 'yoga set', det är alltså yoga byxorna i bootcut modell, yoga tightsen i slimad modell och de korta yoga shortsen. Det är så himla käckt att ha hemma, sätta på sig när man kommer hem ifrån skolan, skall åka och handla eller slänga ner i träningspåsen/gympa påsen till gymmet eller skolan. Sjukt snygga är dem också!
 
Mjukiskläder - Jag som älskar att komma hem från skolan och slänga av mig allt åtsittande och ersätta det med favvomjukisdräkten. Har fleera mjukisdresser från b.la Juicy Couture, Hollister och Abercrombie & Fitch men skulle inte tackat nej till en ifrån VS, kommer välja någon i en basic färg då det är finast tycker jag. Men mjukis dräkter behöver man alltid!
 
Bikinis - Jag hoppas innerligt att butiken i London har kvar några bikinis eller iallafall fått in några tills jag åker dit. Vill så gärna fylla på bikinilådan i garderoben och dessa bikinisarna är ju verkligen favoriterna. Vill iallafall få med mig 2-3 styckna hem, får se vad jag hittar..
 
Sminkborstar - Vad jag har hört från lite kompisar så säger de att VS sminkborstar är väldigt bra, speciellt deras Kabuki borste som man b.la kan köpa i butiken på Landvetter flygplats. Hade verkligen inte tid att köpa något där sist jag var där så får spana upp ögonen på det i London istället.
 
Necessär (ej med på bild) - Behöver veeerkligen en ny necessär, en lagom stor där jag får plats med allt mitt smink jag vill ha med mig dagligen och som ändå inte tar upp för mycket plats i väskan. VS har ju flera olika modeller med flera olika färger/mönster så får se vad det blir.
 
Bodysplashes/Bodylotions - Vill även fylla på parfymhörnan här hemma, vill ha en hel länga med VS bodymists så skall samla på mig ett gäng och sedan ställa upp här hemma hehe.. Även bodylotions i dess olika storlekar är smart att köpa med sig då det kan vara bra att ha ståendes hemma efter en lång dusch eller att ha med sig en i väskan under vintern då händerna oftast är torra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0