1 December / 1 Advent

Heej på er! Sorry för lite halvkass update, men jag antar att ni är vana hehe...

Idag var det söndag vilket för min del betydde jobb. Jag jobbade både igår och idag på en bazar i stan tillsammans med massa människor, familjekompisar och släktingar för att samla ihop pengar till Israel.
Igår stod jag vid klädståndet och idag lite överallt. När dagen började gå emot sitt slut hängde jag runt i stan en snabbis med Lovisa där jag fick med mig en tröja hem och sedan åkte jag, mamma, Catrin och Esther hem till oss för att äta middag ihop och sedan somnade jag i sängen till nya lugna låtar jag hittat de senaste dagarna, bästa sättet att somna på.
 
Har duschat för en stund sedan och hunnit se dagens avsnitt utav Solsidan, nu är klockan alldeles för mycket så säger godnatt nu. Hoppas ni haft en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0