Yesterday

Igår fyllde jag som sagt år, hade en huur bra födelsedag som helst!!
Hade en hur bra och mysig morgon som helst, sen vid 12-tiden när mamma är på jobbet, pappa ute och fixar i trädgården och jag inne och förbereder maten så hör jag hur massa skrikande barn sjunger, lät det som ;) Men det var Anna, Andrea, Beatrice, Suzana och Ingrid!! Då kom dem och sjöng 'Ja må hon leva' med massa smällare och såna tutor som man blåser i så åker en sån lång grej ut och kladdkaka. Världens finaste vänner!!
 
När de sen gick fortsatte jag med maten osv och vid 18.00 var alla tjejer här! Då åt vi god mat, satt och snacka, körde lekar, tog foton osv. Vid 21-21.30 började fler folk rulla in och precis innan alla gick vid 01-01.30 tiden var vi 90 pers!! Haha... helt sjukt! Men exakt varenda människa igår gjorde min dag! Tack till alla er som syntes hemma hos mig, ni är underbara!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad gjorde ni för lekar? :))

2013-08-11 @ 23:30:15
Postat av: emelie

vet du var annas klänning kommer ifrån?

2013-08-11 @ 23:54:05
Postat av: Anonym

Visa bild på dina naglar?

2013-08-12 @ 11:15:16
Postat av: Anonym

Vet dina föräldrar att ni dricker?

2013-08-12 @ 11:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0