TACK TILL ELSA!!!

Nu är min design äntligen klar och allt mitt tack har jag att ge till snälla Elsa som har hjälpt mig! Hon var först med att kontakta mig och på bara några dagar var allt klart! Jag är hur nöjd som helst, den blev somsagt väldigt snygg, men enkel. Precis så som jag ville ha det. Och nästa gång man skall ändra design så kan man ju utgå lite från den man har nu, dock får jag se lite hur jag gör med headern, är inte heeeeeelt nöjd med den! 
 
MEN TACK ELSA! (Klicka på bilden för att komma till Elsas söta blogg)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du börjar ju skolan i morgon, men vilka är det som ska börja med dig? vilka ska gå ekonomi och vilka ska gå samhälle? skulle vara jätte gulligt om du kunde svara på detta i kväll:)
din blogg är helt underbar :)

2013-08-18 @ 14:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0