'Something extra'

Kom hem från skolan/stan runt halv 4 tiden och då började jag direkt fixa en outfitsak, something extra;) tror det kommer bli skitbra så såfort jag är klar med det så kommer det upp här. 
Nu sitter jag och fixar lite inlägg, skall alldeles strax gå ner och äta, är så himla hungrig verkligen.. Skolan idag var iallafall rolig, som vanligt.
Längtar verkligen tills dagen efter varje dag, tycker det är skitkul att gå till skolan nu, ny miljö, nytt folk, personer man träffat innan på fester och så som står och snackar med en, få ta på sig nya outfits osv. Är supernöjd med min klass med, vi har redan kommit så nära varandra och alla pratar i mun på varandra, inget är stelt längre. Ååh!
 
Iallafall, efter skolan åkte jag in till stan med Frida och Julia. Gick runt och åkte sedan hem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka hamnade du med i din klass?? Kände du några innan?:))

2013-08-22 @ 19:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0