Preparing

Har precis mailat klart med tre olika 'företag' angående olika sammarbeten jag ska ha här på bloggen, kommer bli skitbra! 
Nu skall pappa och jag åka iväg och handla, ska ju somsagt ha släktkalas här hemma idag! Ska köpa med oss massa go frukt hem, drickor, tårtingridienser osv. Tror det kommer bli hur bra som helst! 
 
Annars har jag bara legat hemma idag, somnade från 1 till halv 3.... efter att jag hade bloggat förut. Städade nyss mitt rum och nu ska vi åka. Ville bara uppdatera lite

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va de e wb alexandra pallvid du skriver och bloggar EXAAAKT som hon

2013-08-18 @ 15:50:34
Postat av: fredrika

Är chloe Schuterman fortfarande din idol? Du skrev det för typ 1 år sedan kommer jag ihåg. Då skrev du också att du och joanna skulle åka upp til sthlm och träffa henne, blev det av? :D Kram

2013-08-18 @ 18:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0