Raglady bag - Training? Sleep over?

Denna påsen fick man med när man köpte något från Raglady och jag tycker den är jättefin så ville faktiskt blogga om den. Jag har alltid varit en påssamlare och då menar jag inte H&M och Zara påsar, utan mer sådana här, ex. Juicy Couture, A&F, Raglady, TARA, Fiorucci, UGG's, Versace for H&M, Marc By Marc Jacobs osv.. De flesta fick jag med mig från New York när jag var där.
 
Har hur många som helst från dem och använder de oftast vid gympa/gym tillfällen, eller varför inte när man ska sova över hos en kompis? Hur käckt som helst, och denna påsen är ju dubbelt så bättre. Den är ju 'mjukare' i tyget om man säger så och mycket roligare och finare på något sätt, vilket gör att den kanske håller längre? De andra jag har är enfärgade och tråkiga i 'pappersmaterial'.
Så att samla på snygga påsar är inte alltid så dumt;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad köpte du där?

2013-08-21 @ 20:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0