Night

Har inte haft någon tid till att blogga idag.
Slutade skolan 14.30 och då gick jag och Joanna hem till henne, sen vidare till Thai Food Arkaden och gick sedan runt och kollade lite i stan, sedan åkte jag hem.
 
Påvägen hem hände något med mitt knä så kunde knappt gå hem, ställde mig och grät helt ensam haha och sen när jag hade torkat tårarna ringde jag Bea, var helt ensam och ville prata med någon. Det tog 20 minuter för mig att komma hem, vanligtvis tar det 6...... Har så ont så vet inte vad jag skall göra!
Nu har jag precis kollat klart på det senaste PLL avsnittet och skall nu sova, godnatt!
 
P.S, ska fixa med outfitvideon, fått tusen kommentarer om att den är privat and i know... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0