Myself

 
Jag älskar isbergssallad, vi köper hem det varje dag och såfort vi är och handlar. Skär upp det och lägger mig framför en film, bäästa som finns
 
Jag måste sluta köpa så mycket onödigt, har femtioelva likadana tröjor som bara hänger i garderoben efter en gångs användning och sedan är pengarna sluuuuut
 
Min 16-årsdag var den bästa födelsedagen jag haft på åååååår
 
Såfort jag hör en bra låt i en film pausar jag och tar fram min mobil för att Shazama låten och sen lägga till den i min Spotify
 
Lugn musik från romantik filmer är det bästa som finns att lyssna på
 
Jag är galet taggad inför Sjölins, kommer ha de tre bästa åren i mitt liv känns det som. Ny miljö, nytt folk, nya lärare och en ny jag!
 
Vi äter nästan bara stark mat i min familj, ligger det inte massa chilli och annat starkt i pastan så ligger det i salladen haha... Har ätit det sen jag var liten så det gör dock inget då jag älskar det och är van vid det här laget
 
Jag har lovat mig själv att ta tag i träningen och köra hårt som fan fram tills nästa sommar då jag ska vara utomlands det mesta
 
Jag är en tidsoptimist
 
Jag måste lyssna på musik när jag sitter vid datan eller iPaden, går inte annars...
 
Jag har aldrig varit full och vill aldrig någonsin bli det, mina föräldrar har för bra förtroende för mig så skulle aldrig vilja svika dem pga drickandet.. Tänk va pinsamt att komma hem full, usch!!!!
 
Efter varenda fest jag varit på sitter jag alltid dagen efter med mina föräldrar och berättar allt, det är inte dem som vill veta utan det är jag som vill berätta haha, tycker det är skitkul att de får veta vad vi gör, när vi kom dit, vad som hände då, när jag kom hem, varför jag kom hem för sent osv och de blir aldrig arga för 5 öre, så länge jag sköter mig kan jag liksom komma hem när jag vill och ha hur kul jag vill!

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med så himla pinsamt och komma hem full till päronen! då känner man sig nog inte lika häftig längre haha! nämen det är bara skämmigt med brudar som dricker sig fulla varje helg och deras föräldrar är ok med det? liksom vafan

2013-08-16 @ 18:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0