Min helg:

Sorry sorry för lite halv kass uppdatering, har bara inte orkat!  Har njutit varje sekund utav de fantastiska vädret vi fått i Göteborg de senaste dagarna. Men jag tänkte ändå berätta lite om min helg!!

Fredag: I fredags slutade jag skolan halv 2 och efter det kommer inte jag riktigt ihåg vad jag gjorde haha.... Men på kvällen var jag iallafall med Anna och vi åkte tillsammans till Lindås till en fest där flera personer var som vi kände vilket var skitkul! Sen åkte vi hem vid halv 2 till henne och sov där.
Lördag: Vaknade av ett samtal utav Johnny där han frågade om jag ville jobba i kiosken i Näset och det ville jag, hade ändå inga bättre planer så han hämtade mig hos Anna runt halv 11 och jag öppnade kiosken 11. Sen slutade jag jobba vid halv 5 och då körde han mig till bussen och så åkte jag in till stan och mötte upp mormor och Adrian på LIPP så blev det en middag för tre där, supermysigt och såå himla gott verkligen! Sedan åkte vi hem och myste.
Söndag: Vaknade upp hos mormor, gick upp och följde sedan med Anna till Ica så köpte vi massa gott för brunch och sedan kom Bea till oss så hade vi det mysigt på Annas terass med massa god mat. Sedan gick vi ner till havet och badade (nakenbaaad, haha) vilket var otroligt skönt, att få svalka sig i det jumna vattnet efter en varm dag, mmm. Sen gick jag hem och då åkte jag och mormmor hem till mina kusiner för middag - grillat och sedan åkte vi hem och åt grönsaker med dipp, vattenmelon och jordgubbar!!!!
Hafte en toppenhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0