Min dag:

Kom nyss hem, eller ja, för drygt en timme sedan. Har varit i stan idag ända sedan jag slutade. Haft en riktigt bra dag, men mycket och långa raster och roliga stunder på skolan, älskar redan Sjölins. Härligt folk, bra salar och själva grejen bara. Vi ligger ju i centrala stan så vi gick till en kiosk under rasterna och köpte med oss lite saker, sen hem till Andrea under lunchrasten m.m. Skitkul!
 
Efter skolan åkte jag till stan med Melina, skulle köpa ett par Nolita byxor från TARA men tänkte över det hela och kom fram till att jag faktiskt aldrig skulle använda dem. Så vi åt sushi istället, sedan en McFlurry och fick även med mig lite smink hem. En ögonbrynspenna och ett puder. Köpte puder igår med tillsammans med Joanna med;) Jaja, man kan aldrig ha för mycket!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Fick du en bra klass? Känner du att ni kommer få bra sammanhållning? Ska börja gymnasiet imorgon och är jättenervös!! Känner ingen...

2013-08-20 @ 20:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0