Home

Nu kom jag precis hem. Har varit med Anna hela kvällen, som jag saknat henne!!
 
Hämtade Adrian vid halv 6 på centralen, han har varit på världens underbaraste läger i 3 veckor som jag nu är för stor för att åka på och han hade haft det såå bra. Så kom vi hem och då var det dags för middag - grillat samt lite presenter till Addeman eftersom han varit borta så länge. 
Sen väntade jag på Anna i några minuter och när hon kom åkte vi nästan direkt mot Ica med moppen och köpte massa gott, sedan blev det ett stopp på Brottkärrskolan där Amanda, Tilde och Isak var.

Nu åkte Anna precis hem då hon har skola imon heheheh... så jag skall sätta på en film och äta lite gott. Imorgon skall jag möta Anna i stan efter hon slutat skolan så ska vi gå runt och köpa lite grejer, sen hem till mig och fixa oss inför kvällen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du skaffat moppe? Eller asså har du gjort provet redan?

Svar: Nej pluggar inför provet :):) får moppe när jag har mitt körkort.. lite sent ute men men
vanessawilsons.blogg.se

2013-08-16 @ 00:03:42
Postat av: Anonym

Känner du några som ska börja på Jensen gymnasiet?
Isåfall vilka? :)

Svar: Nej tyvärr :)
vanessawilsons.blogg.se

2013-08-16 @ 10:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0