Hollister bootcut jeans

 hollister
Ett par jeans jag såå gärna vill ha är dessa bootcut ifrån Hollister. Har ju redan ett par ifrån Lee som jag är mer än nöjd med och som kommer användas flitigt nu i höst, men ändå så vill jag ha fler. Ett par ljusa och ett par till mörka. De jag har nu är ganska så höga i midjan vilket jag inte alls tycker är speciellt skönt, men det funkar liksom. Så dessa från Hollister skall jag absolut köpa nästa gång jag besöker deras butik.
 
De ligger runt 500 kronor uppåt tror jag, men de är värda varenda penning man lägger på dem. Mina jag har nu är värda de dubbla priset liksom! Här får man 2 för 1. GRYMT! Inget sitter bättre än ett par sköna och snygga jeans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0