Hemma

Är hemma nu!
 
Åkte somsagt in till stan förut tillsammans med pappa, Adrian och James. De skulle kolla på Vans så jag mötte upp Joanna så gick vi runt, fick med mig en tröja hem och även skolsaker, YES, då var det klart! Haha, men då slipper man liksom tänka på det.
 
Sen satte vi oss i en park och bara myste och pratade om allt, drack cola och njöt! Vädret var ju underbart idag. Sen gick vi hem till henne, tog det lugnt i 20 minuter och tog sedan moppen hem till mig där vi direkt gick lite längre upp mot gatan där allt var framdukat med bord och stolar från alla grannar, vi skulle nämnligen ha Kräftskiva. På vår gata är det en tradition att vi alltid har det varje sommar i Augusti månad, så de var verkligen såå mysigt och ännu bättre att Joanna var med.
 
Sen tog vi moppen hem till Gustav där Axel, Gustav, Erik och Simon var. Där var vi från 8 till 12 ungefär och då fick jag skjuts hem utav Erik och hans pappa. Haft en jättebra sista sommarlovs kväll! Nu skall jag somna till en film, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0